Veel gestelde vragen

Onze tools kennen een FAQ waar u antwoorden op vrijwel alle vragen kunt vinden. Zit uw antwoord er niet tussen, neem dan gerust contact op met onze supportdesk: 020-4200 754 (tijdens kantooruren) of via support@selectable.nl. Hieronder vindt u antwoorden op algemene vragen:


  • Zijn Selectable tools te gebruiken op een 15" scherm? antwoord
    Ja, de layout is zo geprogrammeerd dat hij goed zichtbaar is op een 15" scherm.
  • Welke internetverbinding heb ik nodig? antwoord
    Een vaste (ADSL) internetverbinding volstaat.
  • Moet ik een file downloaden of kan ik meteen aan de slag? antwoord
    Nee, u hoeft niets te downloaden of te installeren. Een computer met internet is voldoende.
  • Hoe vaak zijn er updates? antwoord
    De verschillende tools van Selectable worden continu verbetert. U geniet altijd van de laatste updates. Minstens 1x per jaar wordt er een grote update gelanceerd. U hoeft hier niets voor te doen.
  • Zijn mijn gegevens veilig opgeslagen en niet te zien door anderen? antwoord
    Ja, alle data wordt op een beveiligde server separaat opgeslagen. Uw gegevens worden strikt gescheiden van gegevens van andere restauranteurs.
  • Hoe wordt gegarandeerd dat het online tafel en gastenbeheer altijd 'up and running' is? antwoord
    Selectable maakt gebruik van een hostingpartij met de garantie van 99,9% beschikbaarheid.
  • Wie zit er achter Selectable? antwoord
    Selectable is een product range ontwikkeld door Yellowfizz , het digitale bureau dat uw internet presence en merkbeleving onder klanten vergroot door de ontwikkeling van online services.
  • Is e-mailmarketing noodzakelijk? antwoord
    Nee, maar uit ervaring blijkt dat een e-mail dialoog met gasten de betrokkenheid stimuleert en loyaliteit vergroot.
  • Waarom zou ik overstappen? Onze huidige werkwijze bevalt prima. antwoord
    De tools van Selectable hebben uitgebreide functies dat uw totale bedrijfsvoering stroomlijnt. Wij geven u hiermee de tools om in te spelen op de behoefte van uw gasten. Zie hier kort uw voordelen op een rij.
  • Is overstappen moeilijk? antwoord
    Nee, wij zorgen ervoor dat al uw huidige gegevens snel en gemakkelijk verwerkt worden. denk hierbij aan reserveringen, gastgegevens, menukaarten en dergelijke.
  • Is er een handleiding beschikbaar? antwoord
    Ja, van onze online tafel- en gastenbeheer module is een handleiding beschikbaar. Nadat u ingelogd heeft kunt u de handleiding inzien en downloaden.
  • Hoe krijg ik training en waar kan ik met mijn vragen heen? antwoord
    De online tafel- en gastenbeheer module kent een FAQ waar u antwoorden op vrijwel alle vragen kunt vinden. Zit uw antwoord er niet tussen, neem dan gerust contact op met onze supportdesk. Uiteraard geldt dit ook voor al uw andere vragen over digitale menukaarten, websites en facebook applicaties.
  • Kan ik de tools op iedere PC gebruiken? antwoord
    Ja, u kunt met iedere computer met internetverbinding gebruik maken van de tools van Selectable, ongeacht het merk van de hardware. We raden Chrome aan als webbrowser voor optimale kwaliteit.
  • Ik ben op zoek naar een totaaloplossing en wil meer dan alleen reserveringen, kan dat? antwoord
    Ja, Selectable bestaat uit verschillende tools waarmee u het proces van reserveren stroomlijnt, tafelboekingen managed en uw gastenbestand beheert. Daarnaast heeft u inzage in statistieken en rapportages die u ondersteunen bij het optimaliseren van uw bedrijfsvoering en begeleiden bij het opzetten van marketingacties. We assisteren u graag bij de integratie met sociale media en het optimaliseren van uw website. Ja, de tools van Selectable zijn samen de totaaloplossing die u zoekt en kan méér dan alleen reserveren!
  • Wij hebben geen website en maken graag gebruik van online reserveren, kan dat? antwoord
    Wij bouwen graag samen u aan een onderscheidende website!
  • Kan de online tafel- en gastenbeheer module ook zaalreserveringen aan? antwoord
    Ja, met behulp van de online plattegrond kunt u elke ruimte naar wens indelen en reserveren voor gasten.